O čem jste nečetli

Strašidelní manažeři

Je jen málo vedoucích pracovníků, kteří mají svůj styl vedení vědomě postavený na zastrašování svých podřízených. Jenže jak vysvětlují ve svém textu Megan Reitzová a John Higgins, manažeři působí děsivěji, než si dokážou představit. Tři čtvrtiny manažerů dotazovaných časopisem považují za velmi nepravděpodobné, že by z nich podřízení měli strach, u těch, kteří šéfují svým vrstevníkům, je to dokonce 80 procent. Jsou přece tak přátelští a otevření ke svému týmu. Další výzkumy HBR ale dokládají přesný opak toho, co si manažeři myslí. Dobře to ukazuje v článku citovaný příklad COO jedné velké banky. Dlouho mu trvalo, než zjistil, proč jeho oddělení nefunguje dobře a proč po některých poradách s podřízenými vznikají chaotické situace. Když pak vše pochopil, byl opravdu překvapen. Jeho podřízení brali každý jeho nápad, který přednesl na poradě, jako příkaz. Měli totiž strach mu odporovat.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 40 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.