Martin Myšička

marketingový manažer Nescafé Dolce Gusto

Martin Myšička je od 1. srpna novým marketingovým manažerem značky Nescafé Dolce Gusto. Při svém nástupu do Nestlé v roce 2008 zastával roli stážisty v oddělení prodeje. Během dvouletého programu nasbíral zkušenosti v oblasti finančního kontrolingu a prodeje a následně se stal součástí týmu pro klíčové zákazníky. V roce 2017 byl povýšen na pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů, kde působil do současnosti. Nový marketingový manažer bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií. Jeho prvním projektem na této pozici bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?