Hodnoty a firemní kultura jsou v mnoha firmách prázdná slova. Společnost JLL prošla v minulých letech personální obměnou a podle Mira Barnáše si uvědomila, že pokud dokáže své hodnoty skutečně promítnout do každodenní praxe, pomůže jí to vybudovat silný a lépe fungující tým.

Rozhodli jste se upravit firemní hodnoty. Proč jste k tomu sáhli?

Klíčem úspěchu nadnárodní společnosti, jakou jsme i my, je mít jasno v tom, v co věříme. Jak to ovlivňuje naše každodenní chování a jak to celé ovlivňuje naše hodnoty a kulturu. To vždy pomůže firmě ustát i těžší časy. V JLL jsou hodnoty tvořeny jak lokálně, tak i centrálně. Aby se s nimi mohli zaměstnanci v jednotlivých zemích ztotožnit, je důležité jejich praktické uchopení. Máme široké spektrum zaměstnanců, a proto se snažíme hodnoty uchopit tak, aby každému seděly. Jinak k firmě přistupuje ten, kdo v ní působí již deset let, kdo je ve středním věku, a odlišně na prostředí, kde pracuje, nahlíží čerstvý absolvent.

To jsme si uvědomili při naší nedávné personální proměně. V dnešní době musí být firma flexibilní a musí včas reagovat na nové trendy. Nemůžeme se trhu přizpůsobovat, musíme se jej snažit formovat. A to samé platí u zaměstnanců. Trh se dynamicky mění a my chceme kontinuálně umět oslovit široké spektrum zaměstnanců z nejrůznějších sektorů byznysu, s odlišnými pracovními i životními zkušenostmi a samozřejmě také dovednostmi. Uvědomujeme si, čím se naše firma odlišuje a na jaké pilíře se v ní naši lidé mohou spolehnout. To naši firmu činí silnější, stabilnější, ale také pružnější.

Jak lze poznat ty skutečné hodnoty? Aby nebyly jen na papíře.

Celosvětově staví naše společnost na třech základních pilířích, které ve své podstatě formují i naši firemní kulturu. První z nich je preciznost a profesionalita, druhou týmová spolupráce a třetí etika. Ale máte pravdu, nechtěli jsme, aby to byla jen slova z příručky. Pravidelně se ptáme vlastních lidí a klientů. Kromě toho jsme připravili takový malý workshop pro kolegy z vedení firmy, abychom se ujistili, že máme jasno v tom, co se lidem vybaví, když se řekne JLL. A to jak našim klientům, tak stávajícím i novým kolegům, odborné a široké veřejnosti či našim přátelům a rodinám. Vlastně jsme si chtěli odpovědět na otázku, kde chceme být za pět let. Snažili jsme se ujasnit si, v čem se lišíme od konkurence nebo proč u nás chtějí lidé pracovat. Z odpovědí na tyto otázky vznikla pestrá paleta názorů, kde se lidé shodli na jednom. Firemní hodnoty považují za jednoznačné a důležité, jsou součástí naší DNA, přivítali by však jejich lepší adaptaci na domácí prostředí.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.