V roce 2016 jsme s mým bývalým obchodním partnerem vymysleli koncept, který byl tak akorát drzý a sexy, že se lidem zalíbil a oni nám dali sílu expandovat do dalších měst naší republiky. S každou nově otevřenou pobočkou naše osobní zapojení v provozovně sláblo, neboť manažerské povinnosti spojené s vedením společnosti sílily. V první provozovně jsme strávili každý den čtrnáct hodin po dobu několika měsíců. V druhé provozovně už to bylo jen deset hodin denně. U třetí a čtvrté už jsme měli předem sestavené a vytrénované týmy, které se o běh obchodů staraly.

Po úspěšném otevření čtyř vlastních provozoven jsme se v roce 2018 pustili do otevření franšízových poboček. Ze začátku jsme nevěděli, jak na to, ale po průzkumu jsme došli k závěru, že základem bude napsat pevný a výstižný manuál. Ten měl být pro naše franšízanty návodem zahrnujícím otevření prodejny, přípravu těch nejlepších hranolků až po večerní zavírání. Mysleli jsme si, že když vynaložíme dostatek úsilí k tomu, abychom franšízanty a jejich provozní poctivě zaučili a ukázali jim, jak náš koncept funguje, nemůže to dopadnout špatně. Realita však byla jiná. Bylo by těžké vyjádřit míru naší mýlky procenty.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?