Uběhlo sotva pár minut od podepsání výpovědi a propuštěný už má načrtnutou cestu k nové práci. Spolu s výpovědí dostává i itinerář workshopů a aktivit, které ho provedou výpovědní lhůtou a připraví ho na nová výběrová řízení. Aktivní pomoc bývalého zaměstnavatele s hledáním nové práce se nazývá outplacement, český ekvivalent termín zatím nemá, říká se mu též "poslední benefit".

Pomáhá jednak propuštěným, velmi dobře ale tato investice může posloužit i zaměstnavatelům. Protože když někdo vzpomíná na to, s jakou péčí ho firma propouštěla, snižuje se tím pravděpodobnost, že v budoucnu bude o společnosti šířit negativní obraz.

Pár autentických a emocionálně nabitých vět propuštěného může mít větší dopad na budování značky než placené kampaně.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?